Supervizor call centra

Pracovní náplň

  • podpora, vedení a motivace týmu operátorů call centra
  • nastavování procesů v rámci call centra a zlepšování jejich efektivity
  • řešení problémových situací v rámci oddělení
  • analýza potřeb zákazníka a poskytování aktuálních informací
  • účast na výběrových řízeních nových operátorů
  • školení a mentoring nových členů týmu
  • dohled na plnění stanovených KPI’s celého týmu
  • administrativa spojená s provozem call centra

Požadujeme

  • Předchozí praxe z callcentra
  • SŠ/SOU s maturitou
  • Zkušenost s vedením týmu
  • Uživatelskou znalost práce s PC
  • Zájem o dlouhodobou spolupráci
  • Zodpovědný a pečlivý přístup k zadaným úkolům

Nabízíme

  • Smlouvu na hlavní pracovní poměr
  • Stravenky v hodnotě 100 Kč již ve zkušební době
  • Cafeteria systém – 12.000 Kč ročně si můžete proměnit za sportovní, kulturní, gurmánské, cestovatelské a jiné zážitky
  • Firemní akce, benefity: občerstvení na pracovišti (čerstvě pražená káva, mléko, nápoje, čaje atd.), relax zóna (pingpongový stůl, šipky atd.)
  • Skvělou dostupnost (sídlíme v bezprostřední blízkosti metra Holešovice, i tramvajové a autobusové zastávky)
  • Klidné pracovní prostředí v menším kolektivu
  • Zázemí stabilní nadnárodní společnosti (vždy včasná výplata)
  • Pracovní dobu: 8:00 – 17:00 + VOLNÉ VÍKENDY a SVÁTKY
  • Nástupní termín: ihned

 

Zaujala tě naše nabídka? Tak neváhej, zašli své CV a přijď se podívat, jak to u nás funguje.

Těšíme se!

HR tým, Creamfinance Czech s.r.o.

Nehodí se ti tato pracovní nabídka? Doporuč ji přátelům!
Mám zájem

Zaujala Vás tato pracovní pozice?